yasmin51 bana da aynı şekilde söyledi , sadece 1 ay kullandım 1 ay sonra tekrar kontrol amaçlı tahlil yaptı , bu hastalığın kesin olması için hem ıgm hem ıgg pozitif değere dönmesi gerekiyordu bende dönmedi , bu yüzden bıraktırdı ilacı yalancı pozitiftik durumu var sende dedi , o yüzden mutlaka tahlil yaptır tekrardan