_y0 Ben de özelde çektirdim 2500 tl anestezili 3 ekimde 3 gün kanamam oldu üzerinden 12 gün geçti şuan tekrar kanamam oldu neden bilmiyorum günüme 10 gün var
Sinem94 23kubra23 araştırma hastanesinde ücretli muayene benimki yani anestezi verilmeyecek olsa anay vs uğraştirmazdi her ilde farklı oluyo galiba
bedia00 Allahkahretmesin1 ben geçen hafta çektirdim aşırı ağrılı gecti benim bilseydim anestezili olurdum
Kivircikkuala Sinem94 kuzum ben çekildim . Anestezi almadan çekindim . Reçete verdiler mi sana alınacaklar yazıyo
Sinem94 Kivircikkuala yok kuzum reçete verilmedi EKG akciğer grafisi kan anestezi onayı aldırdı adet bitimine gün verdi mantar için reçete verdi sadece
Kivircikkuala Esinti123 Bende 1,5 senedir aynı sıkıntı ile gittim meğer iki tüpümde tıkalıymış . Doktor bana 2-3 gün ilişki yok sonrasında korunma dedi bende korunmadım inşallah olmuştur bu ay mucizem ❤️