Sultan Selamün aleyküm kızlar 11+2 yim her şey normaldi bugün doktora gittik ve neye uğradığımı şaşırdım bebeğin etrafında kese gibi sıvı oluşmuş doktor ödem gibi dedi bu durumu yaşayan var mı nolur yardımcı olun 😔😔😔
Sultan tubatayfun sağol canım Allah razı olsun inşallah kendiliğinden geçenlerde oluyor kalıcı ve sonu kötü olanlarda Rabbimin takdiri artık😔 daha iyi bir hastanede profesör doktora randevu aldım yarın gideceğim bir daha baktıracağım detaylıca bilgi alacağım inşallah