mavininhertonuu alttan nıye muayene etsınler canım yada edılsede sorun olmazkı bende kanamam olmustu ılk gebelikte 8 haftalıktö knamam ve agrım vardı doktor karnımdan baktı sadece ve emın ol hıc bır sey anlamadılar benı eve yolladılar megersem cocugu dusuruyorum kalp atısı durmus ozelde farkedıldı ama benım durumun farklı sen oyle korkma sadece mutlaka doktora gıt ıhmal etme canım bılemezsın lekelenmem neden geldıgını belkı onemsızdır en azından ıcın rahat eder stres olmazsın☺️☺️