H1234 Normal doğumdan çok korkuyorum ilk doğumum hiç iyi geçmedi sezeryan olmak için ne olması gerekiyor devlet hastanesinde
benimmdunyamm H1234 ya çatı uygun olmazsa ya bebekte sıkıntı falan yoksa kilosu iyiyse sezeryan yapmıyor
Anneadayiozlem Bildiğim kadarıyla sizin yada bebeğinizin sağlığını etkilemediği sürece Allah korusun ters olmadığı sürece kalp atışlarını bozulmadığı sürece kordon dolanmadığı sürece almıyorlar sezeryana