Kızlar 29+ hamilelik haftamızdayız bebişimle. Ayaktayken özellikle bir baskı ve dolgunluk hissediyorum kasıklarımda. Hafta başında kontrolümde doktor baş geliş dedi. Başın kısmının yaptığı bir baskı mı bu acaba? Aynı şeyi yaşıyanlar var mı? Yardımcı olursanız sevinirimmm.🥰