Merhaba Kızlar🌹39+2 yiz ve artık dayanamıyorum sırt ağrısı,kasık ağrısı bebeğin sık-sık aşağıya baskı uygulaması ve bir tarafa toplanması en çok sağ tarafıma toplanıyor ve nefes almakda zorlanıyorum öyle yapınca adet ağrıları gibi ağrılarım oluyor o zaman çok kötü yaa…Sık sık yapıyo bunu,😫🥲sizdede oluyormu???doktor doğmazsa 40 haftada gelin dedi bekliyoruz şimdilik ,ama dayanamıyorum artık bi an önce doğmasını istiyorum