Eveeet, burada post açmak için çok aktif olmasa da gizli okuyucularındandım.
Bu hafta çok post açtım çünkü birşeyler yolunda gitmiyordu. Velhasıl dün 6 gibi doktorum ile bugün için srzeryanda anlaştık. Sabahtan geldim yatışım yapıldı damar yolu açıldı kan alındı. Sonrada biraz bekledikten sonra ameliyat haneye indim. Genel anestezi istedim doktorumun ameliyat haneye girmesi ile uyumuşum uyandığımda odadaydım. Bebeğimin gelişimi durduğu için almak zorunda kaldık.35+4 bugün bebeğim şuan küvezde ama açık küvez , yani açıktan oksijen veriyorlarmış. Doktorum dediki bebek bizi çok şaşırttı elhamdülillah iki kere kalktım yürüdüm. Ağrım neredeyse yok ELHAMDÜLİLLAH.
Bebeğinize 8-9 gibi bakabilirsiniz dediler.
Ben normal yapacağım diye hassas srzeryan hikayeleri okumuştum. İmtihan oldum sezeryan oldum. Ama beklentim çok kötü olduğu için sanki çok kolaymış gibi oldu . Şimdilik bu kadar. Rabbim sizede bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin. Çocuklarınızı İslam’a bağışlasın💫