Maysaamoms5 Of cok kötüyüm 10 dan fazla girmişimdir belki laobaya isal oldum öule böyle değil ne yersem yiyim karnımı agırtıyor felaket ve kusma da var 🥹🥺 doktoruma gidecektim saat geçmiş
Derya_gumus Maysaamoms5 acilden gidin baksinlar özel hastanelerde nobetci drlar oluyor devlette kadin acildende girebilirsiniz
Mavi11 Maysaamoms5 aynı şeyi gebeyken yaşadım cok kötüydü reflor var doktor verdi o iyi gedi bana gebelere uygun
Kukulikukuli12 Maysaamoms5 bende de olmuştu bütün gün su içsem cıkardım alttan 🥴 en son rengim falan solmustu gece acile gittim bakteri virüs var mı diye lan aldılar 15 dk lık serum taktılar o arada. Kan temiz cıktı patates muz ye bol su iç demişlerdi. Ben 39.hafyamda falandım
Maysaamoms5 Mavi11 bana h bişey iyi gelmedi serum taktırdım son çare o da biraz olsun iyi geldi ama daha düzelmedim
Elif927 Maysaamoms5 Ben en son iç hastalıklarına gittim bağırsak düzenleyici verdi düzelmişti sende öyle yap kadın doğum her hastalığa bakmıyor ben de sormuştum ona ben müdahale edemem demişti . İç hastalıkları aldım hem arada iltihabım var onuda kontrol ediyor .
Maysaamoms5 Elif927 bana doktorum verdi canım ilacı gayette ilgilendi geçmezse serum takacagını söylemişti öyle dediğin gibi aynen bazısı ilgilenmiyor ne yazıkki benim çok fazla iç ateşim çıktığı için mecbur ilgilendi
Elif927 Maysaamoms5 İlgilendiyse iyi benim böyle oldu bende iç haStalıklarına gidince içim rahatladı en azından 😊
Maysaamoms5 Kukulikukuli12 geçmiş olsun kuzummm vallah hamilelikte dikkat etmek gerekiyor bağışıklığımız fazlasıyla düşük belki de bu yüzden hemen geçmiyor neyseki iyileştim rabbim tekrar yaşatmasın herkese şifa versin inşallah 🙏🏻
Bortubocek Maysaamoms5 şuanda fena bi salgin var oglumda oldu..bugun 8.gun gecmedi..2 ayri doktora goturduk ama pazartesi bidaha goturcez.bakalim
Maysaamoms5 Bortubocek çok geçmiş olsun canım rabbim şifa versin serumdan sonra düzeldim ben çok şükür
merveyigittekin Maysaamoms5 geçmiş olsun bende yaşıyorum 2 haftadır acile gittim serum taktılar ama yine aynı geçmedi sürekli muz leblebi patates haşlaması yedim birde kuru siyah çay yutun bi tatlı kaşığı biraz düzeliyor
Maysaamoms5 merveyigittekin bende tam tersi ne yersem yiyim karnımı agırtıyor ve laobaya çıkmıyordum kusmam da vardı baya üşütmüşüm ben geçmiş olsun canım sanada rabbim şifa versin ♥️