Cinsiyeti öğrendiğimizden beri Asel isminde eşimde bende kararlıyız. Tek isim mi olsun çift isim mi bi türlü buna karar veremedik. 36.haftadayız ASEL MİHRA mı olsun diyip duruyorum. Eşim onayladı benim içime sinmeyen bi şeyler var nedense. Soyismimiz biraz uzun. O yüzden kararsızım. Kızım için zor olur mu. İki isim koyup tek kullanmakta istemiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum