yuc Merhabalar, bu gün kontrole gittim. Doktor cinsiyetini tahmin edeyim mi dedi ve etti. Benimde İçime doğanı söyledi ama doğru tahmin etmiş olabilir mi? Bu kadar erken anlaşılması mümkün mü sizce?
323832 yuc benimde ultrasona gore 10+3 tü doktor söyledi bebegin erkek dedi bende erken dedim ama gördüm dedi suan 12+2 yiz 2 gun once kontrole gittim bi daha sordum bu sefer bacaklarinin kapali oldugunu soyledi erkek dediysem erkektir yine de ilerleyen haftalarda bakalim belli de olmaz tabi deyince tereddut ediyorum tabi ama herkes erkek cok cabuk belli oluyo diyorlar neye gore bilmiyorum
yuc sibellllllll kız dedi doktor. 3 adet çizgi görüyorum dedi. Gerçi fetal dna testi verdiğim için haftaya xaten belli olacak ama. Yine de merak ediyor insan tabii