Miniss- canım birçok kişide var teoit hastalığı. Bazılarında gebelikten önce bazılarında gebelikle beraber gelen bi hastalık bende de var. Ben her ay dahiliyeye gidiyorum kan veriyorum değerlerime bakılıyor. Hamilelikte 2,5 ve altı olması gerekiyor değerinizin benim değerim 9 u buluyor ilaç kullanıyorum her sabah aç karnına 125 mg olarak. Sizin kaç tsh değeriniz ona göre ilaç yazmışlardır. Değerin kaç olduğunu doktor sölemedi mi. ? Öle bişey ki benim 7 küsürden 3,4 a düşüp 1 ay sınra ilaç kullandığım halde 9 a çıktığını biliyorum düzenli bi şekilde kan ver ve ilacını mutlaka kullanmaya başla büyük ihtimalle de euthyrox adında bi ilaç vermiştir sana da