Selam arkadaşlar 37+2 deyim yanlız iki gündür inanılmaz sol göğüs ağrısı çekiyorum göğüsümün altında tam kaburgam deli gibi agriyor öksürsem esnesem yada WC ye otururken eğilip kalkarken yatarken falan çok canım aciyor nefesim kesiliyor devamlı bagritiyor beni Çarşamba başladı o gece hastanelik oldum ağrı kesici önerip bıraktılar dün iyidim bugün yine fena napcami bilmiyorum neden kaynaklanabilir acaba üsütmemmi ceyranmi delirtcek beni :(