Kızlar daha önceden alttan muayene olduğumda lekelenme vs olmadı. Bugün yine alttan muayene oldum ve biraz kanamam oldu daha sonradan geçti. O anda sormak aklıma gelmedi ama lekelenme doğumun yaklaştığını gösterir mi? Bu arada 40+2yim ama sancılarım düzensiz ve açıklığım yok 😕