Seyma_ 33+2 haftalığım. 24. Haftadan beri diyet yapıyorum diyetim ağırdı alışmakta çok zorlandım fakat son zamanlarda hep iyi çıktığı için şekerim dahiliye doktorum biraz taviz verebilirsin diyetten dedi biraz taviz vermeye başladım bende çok şükür inş sıkıntı yaşamayız. Ben evde her zaman takip yapıyorum alet aldık eve ölçüm yapıyorum sık sık özellikle diyetten taviz verdiğim an yani şekerli bir şey yiyince hemen bir saat sonrasında ölçümümü yapıyorum ve çok şükür iyi çıkıyor hep 130 un altında çıkıyor hamdolsun. Bebeğimin suyu fazlaydı ilk zamanlar diyetle düzene girdi hamdolsun şuan tek sorun bebeğim bir hafta önde gidiyor o da galiba genel olarak herkeste oluyor