GulizarY Kızlar çok şükür 25 haftalık hamileyeyim sağlık ocağında idrar testi verdim doktor enfeksiyon var dedi ilaç yazdı kendi doktoruma yazdım cvp vermedi bende içemedim aranızda bu ilacı kullanan var mı
yabadabaduu GulizarY ben kullandım canım bunu ilk zamanlar günlük tozda vermişti bi kaç güne etkisini gösteriyor sakıncası yok kullanmanın 🌼
yalcinsevda_06 GulizarY bende de idrar yolu enfeksiyonu varmış doktorum tek kullanımlık antibiyotik verdi ama bu ilacı kullanan arkadaşım oldu gebelikte kullanılıyor sende kullanabilirsin
2prensesannesiiii GulizarY canım ben nar yiyerek 119 olan enfeksiyonu 25 e düşürdüm devam ediyorum yemeye