arenim1907 Merhaba değerli anneler ve Anne adayları 🌸 Aranızda 14. Haftada olup kasık ağrısı yaşayan var mı dünden beri iğne batar gibi bir ağrı oluyor sizce normal mi ???
Papatyaa_01 arenim1907 bazen gelip gidiyo çokda rahatsız edici değil ama benim daha çok karnımın altında sızı oluyo doktorun ultrasonda baktığı yer varya karın olarak orası 🤷🏻♀️
Ernurr arenim1907 bende 13+5 ben de de aynı var kasık ağrım ,bebek sağ tarafta tam onun olduğu yerde genelde
minigiminannesi03 arenim1907 bende kasik agrisi bel ağrısı olmuştu dogum yaptim 15 haftalık ölü olarak ihmal etmeyin öyle şeyleri doktorunuza sorun enfeksiyon falan olabilir dikkat edin
arenim1907 Ernurr Benim sol tarafta oluyor iğne batar gibi internette okudum rahim genişlediği için normal olduğu yazıyor 🙏🏻