Ebrkskn2 13+3 teyim aşırı kasık ağrım var özellikle sağ alt kısımda sizce normal mi lekelenme vs yok sadece sarı akıntı oluyor sürekli
Aysenurozs Ebrkskn2 idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilirsiniz. Doktorunuza bir danışıp test verin bence
Semaaa4 Bendede aynı sorun var.13+3 benimde doktorum kan olmadığı sürece korkma demişti ama akıntıyı görünce insan korkuyor benim sol alt tarafta ağrı oluşuyor.
Semaaa4 Geçen hafta salı günü idrar vermiştim doktor herşey normal demişti hamile arkadaşlarıma soruyorum aynı şeyleri söylüyorlar akıntı var kasık ağrısı var diye .
poncikmom Benim de sağ tarafım ağrıyordu. Enfeksiyonmuş. İlaç verdi doktorum. Doktorunuza söyleyin test verin.