bilghrz kızlar gebeligin ilk haftaları nasıl beslendiniz yanı ozel olarak sunu yedım dediginiz bisey varmı mesela ben hergun avakado yiyorum keçiboynuzu özünü içiyorum baska neler yiyebilirm ??
KayraVeAnnesi_06 bilghrz Yumurta , ceviz , yoğurt , kaşar , beyaz peynir , muz bunları hergün yemeye özen gösterdim 🙏🏻
Asdas123123 bilghrz Mide bulantıdan pek Bise yiyemedim ama 3 4 5 .aylarda hunharca yedim 8 ay oldu 6 kilo almışım 😂 ama yumurta yoğurt ve ceviz bunlar da çok önemli tükettim hep
Anneadayiozlem İlk haftalarda aslında beslenmeye çok fazla dikkat etmenin bir anlamı olduğunu düşünmüyorum evet tabiiki dikkat edilmeli ama kendinizi çok sıkmayın başlarda sonradan iştahınız bu tür şeyelre kaçabilir ilk başta çünkü bebek kandna beslendiği için içtiğimiz folik asit yeterli geliyor ben çok kustuğum için ne yesem zaten yaramıycaktı ama sonradan 3 aydan sonra diyeyim çok dikkat etmeye başladım ki çok sevdiğim halde biraz soğumaya da başladım süt ürünleri yumurta kuruyemiş vs den kendinizi sıkmadan ilerleyin sonraki haftalarda bebeğinizin daha çok ihtiyacı olucak bunlara benim fikrimce