8+1 haftalık hamileyim kan tahlilinde B12 im çok düşük çıktı doktorum tribeksol 250 mg/250mg/1 mg olarak bir ilaç verdi ama reçetesini okuduğumda
“önerilen günlük besin alım miktarını büyük ölçüde aşan yüksek doz B6 vitamini içermesi den dolayı,hamilelik döneminde kullanılmamalıdır.”
Reçeteyi okuyunca endişelendim bi sorun yartır mı acaba hamilelikte kullan var mı veya bilgisi olan ?