Azra41 Hilalozc dünden beri sancı çekiyorum bende hala kasik ağrım var bebek sağ tarafta toplanıyor gittim nst ye girdim herşey normalmis kasiklarda olması çok zorluyor beni 🥺 Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲
xbebeginannesi Bende 39 um bende de oluyor yürüyüş sırasında dura dura yürüyorum yürümemi engelliyor aşağıya doğru indiği için baskı yapıyor
benimmdunyamm Hilalozc kız ben hep orada hissediyordum bebeğim tersti hiç de dönmedi zaten sezeryan oldum ayaklar aşağıda olunca vuruyor
teacherozlem Hilalozc dualarım sizinle benim öyle oldu bir iki hafta sonra doğurdum sizin daha yakındır benim haftam küçüktü 37+2de gelmişti kızım