Gulsahcicek 3 sene önce spinal sezeryanle doğurdum.
Doğum anında bele yapilan iğne hiç acıtmadı anlamamıştım bile.
Burda o zamanlar kafanı oynatma demişlerdi ameliyat sırasında.
Oynatmadım ve bi ara böyle ameliyatta bunalır gibi oldum hemen sakinleştirici yaptılar iyi geldi. Ameliyatta nasıl hissedersen doktorunla paylaş.
Uyuşukluk geçtikten sonra ağrı kesiciler ile hiç ağrım olmadı. Bol bol su, çorba, meyve suyu içtim.
İlk gün ayağa kalkarken çok canım acıdı ama çok kısa bir süre. Yürümeye başlayınca resmen düzeldim.
İkinci gün kendi kendime kalkiyordum neredeyse ziplayacaktim. Ama bol bol sıvı tükettim. Ve çok yürüdüm hastanede yavaş yavaş açıldım
Eve geldiğimde kimse kalmadı yanımda duşumu aldım sütüm geldi zaten
Kesinlikle bol sıvı tükettim buna borçluyum sanirim. Dikiş bakımı yapmadım estetik dikiş olduğu için. Yıkanırken bile üstü açıktı.
Hatta kendime yatak hazırlamıştım yatarim diye.
Eve gelince yatağı topladım. Ne alaka diye 🙈😃
Sana önerim ameliyat spinalse bol bol kahve iç.
Sonra bol sıvı tüket çorba gerçekten bir hafta böyle beslendim. Canım hiçbir yemek istemedi. Çorba meyve suyu. Zaten 2 günde iyileştim. Biraz uzun oldu ama 🙈
Bu arada kesinlikle mama verme. Gögüsünden bir damla bile süt gelse bebeğe yetiyor dedi emzirme koçum. Midesi kirazdan bile küçük dedi.