Semra78450 Bebeğim 37+1 hafta 2.500 kg doktorum 2hafta geri de oldugunu söyledi başı ufak dedi basına böyle gelen var mı 😔😔
durumom2022 Semra78450 bizde bugün tam 35. Haftaya girdik kgsu 2260 karın çevresi 2 hafta geri 37. Haftayı tamamlarız inşallah dedi doktor her an hazır ol dedi haftaya tekrar kontrole çağırdı bizi gerilik artarsa alabilirmiş bende çok endişeleniyorum henüz zayıflar da çünkü 😞
Sahranr Semra78450 Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz sıkma canını canım benim doğunca alır kiloyu bak benimde 36+6da 2800 çıkti 5 günde ala ala 100 grm almış şuan 37+2 deyim salı günü doğumum var üzülüyorum kilosuna tabiki ama yapcak birşey yok artik doğunca biz bakarız
Soruyorumm Semra78450 benim bebiş de 37+2 de 2700 gibi bişey çıktı pazartesi doğacak artık kilo almıyor
Semra78450 durumom2022 benım de haftaya persembe kontrolum var bilmiyorum hep bi endişemiz var rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin kuveze almasından baska bişi istemiyorum 😔
HanlarinMomysi Sahranr Semra78450 Hanımlar bu kadar dert edinmeyin lütfen.🙏🏻 İlk oğlumu 39. Haftamda 2900 kiloyla kucağıma aldım. Bebeğimi emzirerek 5.ayında 10 kiloya ulaştırdım tospişimi. Önemli olan doğumdan sonrası
3melekannisi Sahranr ayy benim bebisimde 36+3 2800 dedi dr 38 den sonra alırız dedi o zamana kadar 1 kilo alırmı dersiniz bide ben şuan hastanedeyim kanim cok düşükmüş 5 ünite kan verdiler dünden beri umarım sağlıkla dogar
3melekannisi Soruyorumm 2 hafta önce gittiğimde dr 1900 demisti suan 36+4 2800 dedi bende anlamadım.1 kasımda alacaklar bebeği inşallah o zamana kadar 1 kilo alır 3800 falan doğar
ehmedzadekonul 34 hafta 2.300 çikdi bende sezeryen istoyorum vaktine kadar kaç kilo alir bilmiyorum😒Ben çok az kilo aldim düşünüyordum ki bebek iyi kilo almiş ama oda almamiş yine sağlam olsunda yeter(