Kızlar ben hamile kalmaya çalışırken sürekli netten birşeyler okurdum hamilelikle ilgili, bizimki planlı hamilelik olacaktı çünkü bi sürede olmayınca işte herşeyi okurdum. Bi gün bi sitede bişey okudum bunu planlı hamilelik deneyenler anlayacaktır yumurtlama günlerinde sık ilişki olursa kız, tek ilişki olursa erkek olur cinsiyeti yazıyordu. Tek ilişkiden kasıt sadece çatlama günlerini değerlendirenler sanırım, tabiki cinsiyet bizim elimizde değil öyle her hurafeyede inanmam Allah bilir bunu ama bizim bi süre olmayınca ben yumurtlama günlerimi sık ilişki olarak değerlendirdim hep hiç bi günü kaçırmayım diye cinsiyete doktor kız gibi dedi netleşmedi. Ve bi İnternet sitesinde bazı kişilerin yorumlarını gördüm bunu bizde duyduk ve erkek istediğimiz için tek ilişki yaşadık tuttu diyenler olmuş, veya bunu bilmeden bizimde sık ilişki oldu kız oldu diyenler olmuş, bizim tek ilişki olmasına rağmen kız oldu veya sık ilişki olmasına rağmen erkek oldu diyenlerde olmuş. Mesela sizde durumlar nasıl özellikle planlı hamilelik yapanlar? Belki aklınıza gelir aa bizde yumurtlamayı sık değerlendirmiştik şu oldu diyenler veya tek çatlamayı değerlendirdik şu oldu diyenler? Aklıma takıldı sormak istedim sadece :)