Benim doktorum zorunlu değil ama bana sorarsan yaptır zaten en düşük seviyede veriyolar o şekeri dedi ona bakılırsa neler yiyip içiyoruz nerdeyse herşey hormonlu bebeğe bi zararı olsaydı zaten bunu o yıllarca okumuş birsürü makaleler yazmış bir profesör yaptır demezdi diye düşünüyorum bazı insanlar bilgili olmadığı konuda nasıl kafasına göre karar verebiliyo anlamıyorum gerçekten belki şeker çıkıcak ve erken doğuma vs sebep olucak erkenden önlem almak varken bu önyargı çok saçma