Kızlar selam, 6. Haftalarımda lekelenmem oldu ve doktor önlem olarak progestan fitil verdi daha ilk sabah kullandığımda leke vs geçti 10 gün sonra kontrole gittiğimde doktor bırakabilirsin dedi, bıraktım aradan 1 hafta geçti bugün yine leke olmaya başladı leke olana kadar da sarı gelmişti akıntım, diyeceğim şudur leke sizlerledede oldu mu? Ne kadar süre yaşadınız sonra geçti mi doğumunuzda herhangi bir sağlıksızlık vs oldu mu? İlk olduğu için en ufak şeyi kafama takıyorum neden oluyor diye