Naviber ciğer lekesinden ziyade aile hekimi özellikle ciğer vs gibi sakatatlardan mikrop kapabileceğim ve bu da bebeğe zarar verebileceğini söyleyerek kesinlikle yeme dedi. Canın çekerse de resmen kömüre yakın kararmış olması gerekir dedi. Ciğeri sevmeme rağmen kaç kez yanımda yenildi ve ben sadece baktım 🤦🏻♀️