35 haftalık olduk biz bugün 2260 gr olmuşuz teyzeleri. 2 hafta gerilik var şuan bebeğimin karın çevresinde boy olarak da 45 cm’miş 2 haftayı geçen gerilikler önemli diyor hep doktorum buna genetik olarak bakarım ben diyor ama içimde içimi yiyor hep eğer gerilik artarsa 37. Haftada alabiliriz dedi zayıf olduğu için endişeleniyorum hızlı kilo aldıracak önerileriniz var mı