Sibel_72 keşke kendi çocukluğundan başlasaydın :) kısaca şöyle diyim bnmde sağlıksız gebeliğim oldugunda doktor progestan vermedi ve kendiliğinden düştü doktorun yaptıgı normal sağlıksız oldugunu düşünüyor büyük ihtimal sana zarar vermesin diye progestan iğne vs vermemiş. Bende şimdi gebeyim ve riskli gebelik geçiriyorum benım kanamalarım bildiğin oluk oluk oldu ama bebek sağlıklı oldugu için hep tutunması için doktor uğraştı sağlıksız olsaydı bu ilaçlar vs vermezdim kürtaj yapardık dedi. Anneyi de düşünüyorlar . Onu demek istedim. Bu kadar üzülme hayatım nasipte varsa olur .
Bak yiyecek ekmeği varsa rabbim ona öyle bir güç veriyorki .. sen sakin ol. Bn progestan bile kullanmıyorum. Rahim kısa , 3,5 rahimde açılmam var . Ama bebek duruyor . Doktor da inanamıyor . 2 ay kanama yaşandı. Senınde belkı bebegin böle kana vs olacak ama devam edebilir gebeliğin hiç belli olmaz . Zamana bırak sitres yapma