36+2 haftalık gebeyim bebeğim aşırı hareketli doktorum bu aylarda genelde büyüdüğü için karında yer azaldığından dolayı hareketleri yavaşlar gelenler hareketlerinin yavaşlamasından şikayetçi hareketli olması gayet güzel dedi ama minik kızım hiç durmuyor desem yeridir bu beni biraz da korkutuyor açıkçası. Aranızda benim gibi olan yada doktoru başka bir şey diyen var mı acaba ???