sezgii merhaba canım belki eski kandır bi önce ki adetinden kalma benim geçen hafta sonu kahverengi akıntım olmuştu şuan 7. Haftamdayım bu arada dr progestanı 8 saatte bi iç dedi salı günü kanama alanın var ama az dedi geçiyor yavaş yavaş dedi normalde 3 hafta sonra çağıracaktım dedi siz haftaya tekrar gelin geçip geçmediğine bakalım dedi inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza