Zulaldgn vallahi tecrüben yok ilk gebeliğim fakat 3 küçük kardeşim elimde büyüdü. Şahsen zıbınları 3 tame yeni doğan al diğerlerini 3 / 6 aylk al tavsiye ederim hastaneçıkısı da yeni doğan 2 takım al diğerlerini hep büyük büyük 3 6 aylık al çünkü 1 aya kalmaz içlerini dolduruyorlar küçük almanın manası yok büyük al büyük de giyer bişey olmaz. Ve tavsiye ederim fazla ayakları kapalı tulum almayın bir iki tane yeter diğerlerini hep ayağı kesik tulum alın çünkü hemen büyüdükleri için ayaklarından sıgmamaya başlıyor. aldıklarınızın da ayaklarını kesersiniz çocuk büyüyünce yine bir iki ay giyer.