Denizz7 aynı durum bendede var 1 haftadır her gün hastanedeyim düzenli olmadıkça ya da açıklık olmadıkça hiç bir şey yapmıyorlar benim o kasılmalarla sancılarım çok yüksek çıktı ama açılmam 2 cm i geçmedi. Bi gidip kontrol ettirin bence de nolur nolmaz açılmanız vardır belki ona göre yönlendirir doktorunuz