Hlalcg başarıya gıdene kadar size tavsiyem Avrasya’ya gıtmenız Betül hanım bana bebegın suyu az dedi 16 haftamda beni perınotolıje gonderdı hıc bı sorun çıkmadı asla tavsiye etmem başarı hastanesi hıc bıseye yaramayan daha asla gıtmıcegım bı hastane kanamam oldu kendi doktorum benı gerı gonderdı dinlen diye sıze tavsıyem abrasha hastanesi Mete bey gerçekten çok memnunum ondan soru işareti bırakmıyor basarıdakı bütün doktorları denedim selıme hanım kenan bey acildeki Muammer bey çocuğum 26 haftalıktı 22 hafta bıle dedıler hastane hastane gezdım etken doğum rıskım var takıp etmıyorlardı günlük hayatına dön dediler fiyatları da aynı Avrasya’ya gıdersenız ne demek ostedıgımı anlarsınız başarı da neymıs dersınız bı sonuç ıcın başarıda kaç saat sıra bekledıgımı bılırım ama Avrasya’da doktorun asıstanı kendi arıyor sonucunuz bu çıktı doktorumuz bu ılacı yazdı bu sekılde kullanın deyıp reçeteyı sms ıle gonderıyorlar randevu sıstemı var sıra bekleme yok asıstanı arıyor doktor randevuyu kendi veriyor kaç dk ıcerıde detaylı ultroson yaparmış gıbı bebegı ıncelıyor başarıda bana günde 9 farklı ılac verıldı Avrasya’da tek ilaç verıldı bütün hersey ıcınde var maddı manevı felaket doktora enfeksıyonum var ılac gaz dedım başka her ılacı yazdı dedıgımı unuttu yazmayı özel aldım aylık 500 tl ılac masrafı vardı sizden ricam Avrasya daha donanımlı daha temiz bı yer gıdersenız anlarsınız