Aylardır tam düzeliyorum yine çok ağır bir şekilde grip oluyorum. Bu sefer sanırım faranjit 🤢 hiç ilaç kullanmadım bol meyve ve parolla iyileşmem çok uzun sürüyor. Artık halim kalmadı doktora gitsem antibiyotik yazacak diye gitmek de istemiyorum ama böylede çok hırpalandım. Sizce gitmelimiyim? Doğum doktorum uzun süren enfeksiyonlar için antibiyotik gerekli yoksa bebeğe enfeksiyon geçebilir demişti. Kafam karışık.