Arkadaslar, dugunum icin 2bin tl civari hediyelik siparisi vermistim, fakat ne hediyelik geldi ne de para iadesi yapildi, instagram sayfalari ‘Elite tasarim atolyesi’ fakat devamli isim degistiriyorlar! Beni blockladiklar fakat en son isimleri elite organizasyon ‘du aman dikkat! Bebisiniz icin olur da hediyelik yaptirmaya karar verirseniz bu kisilere asla guvenmeyin…… ‘sikayet var’ adli siteye girdigim zaman haklarinda epeyi sikayet ve yorum okudum, ben kandirildim sizde kandirilmayin🙏🏻