Folik asit ben de 12 hafta geçti ama elimdeki paket bitene kadar sanırım 1 ay daha fazla kullanmıştım doktorların verdiği folik asit ve demir vitamin ilaçlarını bırakmamanızı tavsiye ederim başta bebeğe sonra anneye çok olumlu etkileri var şimdi belli etmese bile evet bebeğiniz sizin önceki depolarınızdan faydalanıp geri kalmasa bile siz sonrasında güçten çokca düşebilirsiniz hamilelikte mide bulantısı çok normal ben 25. Haftadayım hala çekiyorum sadece birazcık azaldı sanırım doğuma kadar peşimi bırkamıycak günde iki üç kez kustum çoğu zaman ama ilaçlar faydasını göstersin diye önce kusup sonra ilacımı içtim bu tür ilaçları çok önemseyin bebek için de kendiniz için de