kızlar benim adetime 13 gün varken dün yani pembe akıntı geldi yerleşme bu kadar erken olur mu yumurtlamadır diye düşündüm normalde arada böyle kanamam olmaz bugünde çamur gibi lekeler geliyor ben anlamadımmm neden oluyorr sizce kafayı yemek üzereyim düşünmekten geçen ay kimyasal oldu ama değerim en fazla 6ydı oda rakam düşük diye kimyasaldan bile saymadım geçen ayda adetime 1 hafta kala böyle kahve lekeler gelmişti bu başına böyle gelenler oldu mu nedir doktora da gitmek istemiyorum sıkıldım artık gitmekten kan sulandırıcı hap kullanıyorum onu kestim bugün içmedim bir kaç gün içmeyecem