Merhabalar; sezaryen doğum sonrası süt hemen gelmeyebiliyor biliyorsunuz, haftaya sezaryen doğum yapacağım sütüm hemen gelir mi gelmez mi diye çok endişe ediyorum bu konuda deneyimli olan anneler neler yaşadığını paylaşabilir mi? Sütü hemen gelen var mı yoksa gelene kadar ne yaptınız?