Busragy şehir Hastanesi’nde de söylediler , üniversiteye muayne oluyorum orda da dediler. Şehir Hastanesi’ne acil sancım çıkınca gitmiştim direkt yatış verdiler istemedim sabaha kadar kal sabah gelen doktora çıkmak istediğini söyle dediler gece kaldım sadece kağıt imzalayıp çıktım. Sonra kendi doktoruma üniversiteye gittim oda yatış verdi yine istemedim imzaladım çıktım. Şimdi durumlar değişti tabi bakalım sancıları düşürdüler ama dhaa fazla yapmiyolar çünkü bebeğin kalp atışları yavaşlıyor bende de tasikardihe sebep veriyor carpintidan boğulacak gibi oluyorum.