1Papatyannesi okuduğum ve takip ettiğim kişilerden gördüğüm kadarıyla kullanışlıymış. Benim göğüslerim küçük o yüzden bebişi tutarken alttan destek gerekecekti. Bende kendim yaptım, satılanlar genelde kılıfsız yıkaması zor olur diye anneme yaptırdım astarlı yaptırdım kılıfını çıkarıp yıkayabilirim diye, desenini de kendim seçtim müslin kumaştan yaptırdım. Hemde daha uygun fiyata geldi 🤗