Selam kızlar ben en son 30+0 da dr gittim şuan 34 ben haftaya gideceğim 35+1 de çünkü uçak yolculuğu yapacapım için 36 da kontrol denk gelsin diye bu şekilde gitmek istedim çünkü gittiğim yerde bir daha doktora gideceğim bir ayda 3 kez gitmek istemedim sizce çok mu geç gitmiş oluyorum ?