Herkes ruyasinda ultrason veya bebek goruyor , hamilelik testini pozitif goruyor😁😁 ben ise kan testimi 0.31 gordum😁 ve nasil sinir oluyorsak esimle gercek hayatta , ruyada da ayni sekil sinir oluyorduk😊 hadi bismillah 😁 adetime cok az kaldi ve ruyam herhalde gercek olacak😂