Ays19Ays bende özelde yaptırdım bizimki sırt üstü rahat rahat yatıyodu burun kafa herşey netti yani :) ama aklıma takıldı ultrasonda sonra kan testi kağıdı verdi bi ikili test için bide başka değerlerime daha bakmak istedi, o kağıtta bişeyler yazıyodu ölçüm sayıları farkettim ama keşke o an ya fotosunu çekseymişim yada kağıt bana lazım olur mu diye sorsaymışım laboratuvardaki kan alan kız o kağıdada bana vereceksiniz dedi verdim, bi hafta sonra sonuçlarım çıktı doktor iyi risk yok dedi iki tanede kağıt verdi hem grafik var hem ikili test sonuçları ben devlet takipliyim kontrol zamanım gelince kendi doktoruma götürecem raporu, sizinde mi ikili test kağıdı böyleydi aklım o laboratuvara verdiğim kağıtta kaldı acaba onda kafa burun ölçümümü yazıyodu değerler normal miydi felan diye düşünüyorum, doktorda bişey demedi burun ve kafa konusunda