Kızlar merhaba
Benim annemin yıllardır bel fıtığı var doktor sinir damarlarına sıkışmış diyordu. Ameliyat olabilirsin ama yatalak da kalabilirsin diyor doktorlar. Özellikle ayakta çok durduğunda yorulduğunda beli daha çok ağrıyor. Böyle bi durumla karşılaşan oldu mu naptınız? Bel ağrısına iyi gelen kullandığınız önerebileceğiniz kremler var mı? Çokça dua edin lütfen annem için 🥺❤️