Merve201119 GamzeH ben o haftalarda sadece emzik biberon 10 lu hastane seti filan almıştım 30cu haftamda toplu herseyini aldım şuan 33 haftadayim eksiği kalmadi yavaş yavaş yıkıyorum artik
KayraVeAnnesi_06 GamzeH 28.haftadayım . Bebeğe ; Bebek arabası , 2 tane beşik , şampuan seti , yıkama süngeri , deterjanı , banyo küvet seti , bornoz seti , battaniye , zıbın , çorap , hastane çıkışı , alt üst takımlar , biberon , emzik ve bez aldım
eftelya721 GamzeH bende 20 haftalgm bebek arabası puset 5 li 2 adet hastane çıkışı çoraplar zıbınlar emzik tulum alt üst takım battaniye ağız mendili müslin örtü patik bere aldım indirimde ihtiyaçlarını buldukça alıyorum parça parça
HSena38 GamzeH imkan varsa ihtiyaç olacak şeyleri indirimde buldukça almanızı tavsiye ederim zira gün geçtikçe herşeye zam geliyor 😊🌸
minikoglummm GamzeH indirim takip edip uyguna bulduğunuz herşeyi kapın bence. Son ayı bekleme lüksünüz varsa bilemem ama yoksa herşeye zam geliyor gün gün artıyor fiyatlar
Summerwine 12.haftada başladık önce büyük eşyalarla şimdi cinsiyetimiz net belli oldu ona göre kıyafetlere baslicaz indirim buldukça alın
Merve201119 GamzeH Amin canım hepimiz sağlıkla alalım insallah güzelliklerle kucaklayalim cocuklarimizi🙏🌸