Yarenn92 birde şöyle bişey var afedersiniz ama ben büyük olsun küçük olsun tuvaletimden sonra bol bol suyla taharet yapıyorum yani öyle daha temiz hissediyorum ama hep çamaşırım ıslak olurdu, taharetten sonra kurulanmayı ya unuturdum yada üşenirdim, çamaşırım sürekli ıslak olurdu, akıntı mı su mu yoksa idrar mı kaçıyo anlamazdım, bazen idrar kokusuda alıyodum çamaşırımda, şimdi ayy pis diyen olabilir linçleyen olabilir sorun değil ama idrardan sonra su yerine peçeteyi az ıslatıp öyle taharet yapıyorum ardından normal peçeteyle kurulama yapıyorum buna alıştım gerçekten çamaşırım kupkuru resmen günde iki üç çamaşır değişirdim işte akıntı mı idrar mı anlamazdım şimdi hiçbiri olmuyo ben böyle bi çözüm buldum