Ben oğluma hamile iken yapılması şart diye biliyordum megersem detayli arastirdiktan sonra şart bir tarama olmadığını öğrendim. Ama yaptırmıştım.oglumda . Şuan kızıma hamileyim ve sonucu olumluda çıksa olumsuz da olsa o benim evladım rabbim kimseye tasiyamiyacagi yük vermez . Bu yüzden maddi imkanın vardı ve testi yaptırmak istedim çok şükür ki down sendromluk birşey çıkmadı. Ve kesinlik paylarida yok yani eğer olduda yaptırdınız testi diyelim ve bebeğiniz down sendromlu dogucak vs denilirsede kesinlik paylasi yok bunlarin . Bir ihtimal . Diye . Biliniyor sonuclari. Bu yüzden yaptırmak da yaptırmamak da size kalmış birşey . Down sendromlu oldu diyelim şahsen ben kendi fikrim aldırmam çocuğumu . Rabbim bana bir melek göndermiş birde onun canına asla kıyamam . Oylede olsa olmasada benim evladım . Bu kafadayim ben birtanem