Bende bekleyeyim
Arastırıyorum lokman hekim 1350₺ dedi
Maddi olarak yaptıramıyorum malesef daha once tüp bebek denememiz falan oldu sıkıstık 🥺
şehir hastanesindede takipli olmak lazımmıs geç kaldın diyorlar 17 haftalık olduk
Daha once bi görğnmek lazımmıs
Hiç bulmazsam zübeyde hanıma gidecem valla
İnsallah sıra bulurum
Bulamazsamda yaptıramıcam doktorum da ne der bilmşyorum gurbetteyim kimsem yok taaa yenikentte oturuyorum esim yanımda degil