Yusufii Öğrenenler ultrasonunun altına kız veya erkek olarak yazıp atabilirmi bize fikir olsun ❤️😂daha ogrenemeyenlere …..
Yusuf2019 Aaaysee bna da 13. Haftada aynı sizin gbi yüzde seksen kız dedi bugün gittim 18.haftam bitti erkek olduğunu öğrendim şoktayım ☺️😊
Desasel12 Yusufii bana forumda çoğu kişi kesinlikle erkek dedi ama kızım oluyo sizinde önce sağlıklı bir evlat olması sonra içinizden geçen olur inş 😊
Simya Yusufii Öğrenmedim ama merak ediyorum bazıları erkek diyo bazıları kız doktorum henüz bsey demedi
Yusufii Tugba1tugba şimdi benim oğlum olduğu için kız istiyorum bunu da umarim diyorum yanilirim 🤤🤤💙😄
Aaaysee Yusuf2019 yaaa oluyor ama öyle çok,ben de emin olmazdım belki ama ultrason renkliydi ve bacak arasını gördüm kız dedi ama bilmiyorum hayırlısı 🥰